Nezařazené

Syndrom vyhoření u kosmetiček
18 října, 2020

Co je stres, zátěž a syndrom vyhoření? Popis aktuálního stavu zátěže, střesu a syndromu vyhoření u každého účastníka Popis projevů těchto stavů na úrovni psychosomatiky (nemoci, sociální aspekty, psychika) Definování strategií pro eliminaci, prevenci a resilienci Techniky pro zvládání stresu a jejich nácvik Psychohygiena všedního dne Význam a nácviky relaxací v podmínkách salónu Hodnotová orientace a životní cesta kosmetičky Nácviky relaxačních technik Možnosti eliminace a prevence „Syndromu vyhoření“ Balancování mezi výdejem a příjmem energie Slaďování profesního a osobního života Termín: 22 10. 2021 Místo:  Prostějov Cena: 2 900.- Kč.

Více informací
Konzultační prodej a Cross-selling
26 srpna, 2017

Obsah semináře: 1. Kdy a jak navrhovat další doporučení na služby a produkty? 2. Typy klientů kosmetických salónů a způsob poskytování konzultací 3. Typy otázek pro ještě větší zaujetí klienta pro produkty a služby 4. Práce s doporučením (odbornost, pozitivní klienti, konference, web odkazy apod.) 5. Praktické návody kdy a jak přejít z ošetření na konzutlační činnost, doporučení a Cross-selling 6. Cross-selling jako dovednost, typy, metody a modelování konkrétních situací ze salonu 7. Závěrečná doporučení pro aplikaci v praxi kosmetického salónu

Více informací
SK- Krízová komunikácia a typológia pacientov
4 ledna, 2016

Druhý seminář je zaměřen na zvládání problémových situací v lékárně, formou DVD ukázek modelujeme ty stěžejní situace, do kterých se dnes expedient může dostat. Od narušování diskrétní zóny, přes notorické stěžovatele, hypochondrické reakce pacientů, až po telefonující pacienty nebo dokonce verbálně agresívní. Smyslem využit DVD ukázek je přiblížení atmosféry, která vznikne v lékárně a následné hledání optimální komunikační strategie. Celkem si takto probereme 9 nejčastějších situací a následnou diskusí řešíme i další problémové typy. Druhá část semináře je zaměřena na tvorbu komunikační strategie podle typu pacienta. Od osobnostní typologie (sangvinik, cholerik, flegmatik, melancholik), až po situační typologie podle E. Berneho – tzv. „Transakční analýza“. V závěru probereme optimální řešení nejčastějších námitek, s kterými se setkáváte v lékárně a rychlost odpovědi nebo její správnost není vždy okamžitá. Těšíme se na setkání. Obsah seminára: Psychologické aspekty  práce v lékárně – pomáhající profese, obchod nebo služba? Problémové typy pacientů a strategie jejich zvládání Nácviky profesionální komunikace s pacientem Doporučení psychologa pro zvládání krizových situací v lékárně

Více informací
SK-Profesionálna komunikácia pri dispenzácií liekov a doplnkov stravy
4 ledna, 2016

Seminár je koncipovaný ako zážitkový a výrazne interaktívny. V rámci aktivít sa budú nacvičovať komunikačné schémy ku konkrétnym typom pacientov a s konkrétnou diagnózou. Okrem psychologickej stránky profesionality budeme dbať na dodržanie štandardov expedície aj z pohľadu farmaceutického. Obsah seminára: Profesionalita expedície z pohľadu farmaceuta, pacienta a psychológa. Štruktúra komunikácie s pacientom Dispenzačné minimum a úžitok pre pacienta Nácvikové situácie v jednotlivých diagnózach Motivačný záver expedície, lojalita a dôvera pacientov Implementácia získaných zručností do praxe

Více informací