Firemní klienti
V této sekci naleznete základní témata tréninků, rozdělená podle cílových skupin, které realizujeme pro naše klienty.
Témata tréninků i cílové skupiny jsou pouze orientační. V každé firmě či společnosti se lidé setkávají s jinými situacemi v různých podmínkách. Proto věnujeme velkou pozornost „poznání“ našeho klienta, analýze jeho potřeb a firemního prostředí, na základě které vypracujeme podrobnou strukturu vzdělávacího programu „šitého na míru“.
4 podmínky kvalitního vzdělávání:
- Podrobná a kvalitní analýza potřeb
- Lektor – odbornost a zkušenosti
- Aktivní zapojení účastníků – chuť se vzdělávat
- Vyhodnocení vzdělávacího programu – zpětná vazba pro účastníky i zadavatele
Proces firemního vzdělávání od A do Z
1. Analýza potřeb klienta a stanovení cílů
Podrobná analýza je základním kamenem kvalitního vzdělávání. Společně s Vámi provedeme analýzu současného stavu a potřeb, stanovíme přesné cíle vzdělávání.
2. Návrh vzdělávání
Návrh vzdělávacího procesu je vytvořen na základě předchozí analýzy a obsahuje tyto základní body:
- Vyhodnocení analýzy potřeb
- Metodika a formy vzdělávání
- Obsahová struktura
- Časový rozsah a harmonogram, návrh termínů realizace
- Lektorské obsazení
- Reference, kde jsme realizovali podobný program
- Cenová kalkulace
3. Realizace
V případě Vašeho zájmu rádi zajistíme organizační zabezpečení celé akce – školící prostory, ubytování účastníků, stravování, volnočasové aktivity atd. Odpadne Vám tak starost o organizaci a technické zabezpečení.
Fáze realizace zahrnuje:
- Příprava materiálů pro účastníky tréninku/semináře
- Zajištění didaktických a prezentačních pomůcek
- Samotná realizace tréninku/semináře
4. Vyhodnocení
Na základě předchozího stanovení cílů a zpětné vazby účastníků vyhodnotíme efektivitu vzdělání. Zadavatel obdrží hodnotící zprávu, která obsahuje:
- Hodnocení účastníků
- Hodnocení lektora
- Doporučení vzdělávacích programů, které rozvíjí získané dovednosti a znalosti účastníků
Psychologie obchodu
Tréninky pro pracovníky v obchodě
- Psychologie prodeje – základní program pro zvládnutí obchodních jednání
- Prodejní dovednosti – kompetence obchodníka a jejich naplnění
- Prezentační dovednosti – psychologie veřejného vystoupení
- Námitky a argumentace
- Psychologie vyjednávání a přesvědčování v obchodě
- Metody a nástroje odolávání manipulace v obchodě
- Persvaze jako nástroj úspěchu v obchodě
Manažeři
Témata tréninků pro manažery
- Klíčové kompetence manažera z hlediska psychologie osobnosti
- Role vedoucího a její naplňování
- Psychologie týmové práce – motivace a vedení týmu
- Psychologické postupy zvládnutí krizové situace a konfliktů v práci
- Antistresové programy pro manažery – slaďování profesního a osobního života
Pracovníci ve výrobě
Témata tréninků pro pracovníky ve výrobě
Osobnostní potenciál
- Osobnost a role liniového manažera
Komunikace
- Rozvoj osobnosti výrobního mistra – jak úspěšně jednat s lidmi
- Komunikační proces na pracovišti a eliminace komunikačních bariér
- Praktická typologie osobnosti a jednání s jednotlivými typy osobnosti
- Nástroje komunikace využívané ve výrobních týmech
Týmová práce
- Vedení a motivace pracovního týmu ve výrobě
- Typy týmů a budování týmové atmosféry
- Styly vedení týmu a týmová práce
- Metody skupinového řešení problémů